Subject: [POSSIBLE SPAM]Meeldetuletus - Kutse kooli juubelile
From: Slaavi Põhikool <[email-masked]>
To: "Svetlana Vladimirova" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jan 2025 07:58:33 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud koostööpartner!

Täname kõiki, kes on oma osalemisest või mitteosalemisest teada andnud.

Tuletame meelde, et registreeruda saab veel kaks päeva järgmise vormi 
<https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfvS4V-qtAxB2CTd8NfDFdSbTtgsBibjDJbZegsozVlUYEwwA/viewform> 
kaudu.

Ootame kooli juubeli tähistamisele kõiki kutsutud ja ainult 
eelregistreerunud isikuid!

Parimate soovidega
Irina Soom
sekretär

Kohtla-Järve Slaavi Põhikool
Pärna 49
33 55331, 5770 4480
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wJT42umkbEwa8ARRJ-g7bWKZ_EHXA5B2wVrSrebMSNWtXHIvdeOl81swWav4bMVnaSCP6mF9E>

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Käesolev e-posti sõnum ja selle manused on 
adresseeritud üksnes ülalmärgitud isikutele ja võivad sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille avaldamine on 
seadusega piiratud. Juhul, kui olete saanud käesoleva teate ekslikult või te 
pole selle nimetatud saaja, palume teil viivitamatult teavitada sellest 
sõnumi saatjat ja kustutada käesoleva e-posti sõnumi koos kõigi selle 
manustega oma arvutisüsteemist.